Sunday, January 15, 2012

Jom CuTi!!!!!

At last,tiba gak saat yg ditggu setelah sekian lame menanti... CuTi!!!! Hooray!! Lupakan exm..fyp, buku2 study dan yg seangkatan dgnnya.... Plzla jgn ganggu sy buat sementara waktu ye..alah..juz 3weeks je.. nati kita jupe blik...

Plan cuti?? x usah ckp la..mmg bnyk dlm kepala..antaranya :
  1. Balik kg ---> jupe atuk,nenek,makcik2,pakcik2,sepupu sepapat..n my bestfren mse kt skolah  dolu2...=).. 
  2. Mau buat kek...heheh...
  3. Mau khatam segala buku2 (buku2 selain academic book n journal okeh!!!)...
  4. Mau prepare kenduri kawen ayahsu... aritu xdpt pegi kenduri sebelah pihak pompuan sbb bizi ngn exam... So,skrg cane2 pun ak kne jgk hadirkan diri utk kenduri sebelah pihak laki kt kg nati... InsyaALLAH...demi ayahsu!! (poyo je...)
  5. Yg len2 akan difikirkan nati...hehehehe...  
Dan untuk sem dpn..... aku harap lebik baik dari sem2 sblm nih... insyaALLAH..aku mau buat sedikit perubahan dri segi time management aku... Next sem nih insyaALLAH long sem terakhir aku di UIA terchenta...So,mau lakukan yg terbaek!!!

Dan next sem jgk adalah sem terakhir sesetengah drpd kwn2 seperjuangan aku...Huhu.. Waaa..sedihnya... Next sem kne gunakan mse sebaik2nya bersama mereka..Yela..saat2 terakhir bersama! hehe...

Dan utk sem nih, bnyk pahit manisnya....biasalah hidup mmg kne camtu kan...klu x,x meriahlah... Yg manis dijadikan kenangan terindah,yg pahit dijadikan pengajaran utk mse dpn..btol x???
  • Yg saya suka :  Saat-saat kt lab....tiba2 rase seronok plk wat experiment sem nih...heheh...
  • Yg saya xberapa suka : Fyp presentation,fyp report dan segala benda yg related ngan FYP...huhuhu 
Ok...sekian..slmt bercuTi bg mereka yg sdg bercuTi mcm sy...=)

No comments:

Post a Comment