Wednesday, January 4, 2012

MalaM iTu.....

Kehidupan sebagai seorang student biasalah kan mmg xbleh lari daripada STRESS...So,pada mlm itu, inilah cara aku menghilangkan stress... Jalan2 (even pusing2 satu UIA pn da ok), makan2 kt tangga besar UIA, tangkap gamba dengan mcm2 gaya...aku mmg kaki bergambar..=).. dah inilah hasilnya...


Ini pizza 


Ini kami

Ini kami dan UIA!!!
So,inilah antara aktiviti yang aku lakukan utk hilangkan tension berada di bilik... Klu xsilap tyme ni baru lps anta repot FYP 1...huhuhu.. Bukan main kami struggle utk siapkan repot tu..dan akhirnya siap jgk...yeaaa... dan skrg presentation FYP 1 pun dah lps... dan tengah menghadapi challenge lain plk.. Final exam (31 dec-15jan 2012).. Gud luck utk kawan2 especially kawan2 yang ada bersama2 aku skrg.. Nana, Aimi and Shima di surau... atau lebih dikenali sbgi geng surau....hahahaha... Ok! nak sambung study Facility... bye!! =)

3 comments:

  1. saya suka post gambar ni. tapi sikit sgt.. more pictures pleasee!!! hahaha :D

    ReplyDelete
  2. datang sini dengar lagu rapuh! seronok.. hehehe :D

    ReplyDelete